Punctum temporis

Posted: 28 novembra, 2007 in Uncategorized

     fallen.jpg

          Roztrhal si ma na kúsky. Napálil si to do mňa v plnej rýchlosti ako vlak, bez ohľadu na moje city, bez ohľadu na moju krehkosť.

          Nemusím dlho premýšľať, čo to pre teba znamenalo. Závan nehy, vôňa lásky, momentálny pocit, ktorý si zatúžil zhmotniť. Vrazil si do mňa pečať slabej.

          Chytil si ma za ruku, pritiahol k sebe, priložil tvoje pery na moje a na pár nekonečných sekúnd vytrhol z reality. Daroval si mi krídla, ktoré si vzápätí bez milosti premenil na popol. Spálil si ich slovami prítomnosť a budúcnosť.

          Na okamih si ma povýšil na dokonalú bytosť, na okamih som celá patrila tebe a ty mne. Na jediný okamih som konečne pochopila význam slova milovať.

          Nikdy nezabudnem na ten pocit, keď si sa mi pohľadom vpil do očí, palcom pohladil po líci a povedal, že som tá najúžasnejšia žena v tvojom živote. A že len ťažko to niekto prekoná.

          Verila som tomu. Pretože som tomu tak šialene túžila veriť.

          Nechal si ma stáť samú. Na útese obohnanom ľadovým vetrom, so spálenými krídlami a otázkou na perách, či mi ešte niekedy niekto daruje nové, a svojou láskou ma opäť vynesie k výšinám. Niekto, kto tento krát moju ruku nepustí. Niekto, pre koho budem znamenať viac, než len zhmotnenie momentu.

Komentáre
  1. Eten Cross píše:

    “Áno…” – nič viac, nič menej… jedno slovo, jedna odpoveď… Tvrdohlavo a donekonečna si to budem tvrdiť na Tvoju otázku, a nikto ma nepresvedčí o opaku…

  2. Coy píše:

    Eten
    Po odpovedi “ano” sa vsak vynara mnozstvo dalsich, ovela sofistikovanejsich otazok. Ja viem ze si to iba zbytocne komplikujem. No ked cloveku zhasnu to jedno svetlo, co pre neho znamenalo svet a on odrazu stoji v tme, nevidi pred seba ani na krok, vtedy postupne straca vieru v novy vychod slnka.

  3. Darkness píše:

    Zablesky svetla vzdy nakoniec preniknu tmou.. tma nemoze byt bez svetla a svetlo bez tmy.. jedno je neoddelitelnou sucastou druheho.. chce to len cas a znova pocitis teple slnecne luce na tvari…

  4. Coy píše:

    Darkness
    Cas… Znama odpoved na takmer vsetky problemy. Ja vsak neznasam cakanie. Preto zrejme urobim prvy krok uz teraz.

  5. Femma píše:

    držím palce, určite sa to podarí :-))

  6. Coy píše:

    Femma
    Dakujem 😉

  7. marmota píše:

    och. k tomu niet, čo dodať. nádherne precítený post. až ma zamrazilo.. držím palce, aby si našla toho, čo tú ruku už nikdy nepustí.

  8. Coy píše:

    Marmota
    Neboj, ked ho najdem, nedovolim mu ju pustit 😉

Pridaj komentár