Forsaken

Posted: 16 decembra, 2007 in Uncategorized

            forsaken.jpg

„Môj život je púšť, uprostred ktorej stojím ja, s rukami doširoka otvorenými. Ľudia sú len milióny bezvýznamných zrniek piesku, ležiacich mi pri nohách, lietajúcich okolo mojej tváre, páliacich ma v očiach…”

          Ako môže jedna jediná veta zmeniť minulosť na lož? Ako je možné, že jedno zdanlivo bezvýznamné priznanie zrútilo všetko, v čo som celý život verila? Ten pilier, tá istota, to miesto, kam som sa mohla vždy vrátiť, na ktoré som sa vždy mohla spoľahnúť, ktorému som mohla vždy veriť, je nenávratne preč.

          Púšť okolo mňa, púšť v mojej hlave, púšť v mojej duši. Kráčam bosá po púšti a vietor ticho spieva svoju smutnú pieseň o bolesti, strate a samote.

         Prečo odrazu hovoríme iným jazykom? Ako vznikol tento Babylon v našom živote? Doba, keď sme sa dokázali aspoň letmo dotknúť končekmi prstov sa zdá byť tisícky svetelných rokov vzdialená. Stojac sama na púšti zatvorím očí a rozprestriem ruky v nádeji, že na prstoch ucítim známy ľudský dotyk. Ale ten neprichádza. Už sme každá niekde inde. Už nestojíme na jednej lodi. Už nehovoríme jedným jazykom.

          Polovicu mojej tváre osvetľuje slnko, druhá je zámerne v tieni. Ešte stále nie som pripravená ukázať ju svetu. Pretože svet ešte stále nie je pripravený ju vidieť.

          Za nekončiacimi púštnymi vlnami sú zase iba ďalšie púštne vlny. Som jediná živá bytosť v tomto svete ovládanom slnkom a vetrom. Nie je tu nikto, kto by ma viedol, nikto, kto by ma učil, nikto, kto by ma chytil za ruku a ukázal smer. Nenašiel sa nikto, kto by mi bol rovný, nikto, kto by prijal moju neosvetlenú tvár. Mám len zoznam úloh a poslaní, páliace slnko a nekonečný počet zrniek piesku.

          „Zvládneš to aj sama, už si predsa veľká,“ šepká púštny vietor. No sklamanie bolí a strata severnej hviezdy čo určuje smer sa zdá byť fatálna. A ja práve teraz nevládzem ísť ďalej. Prepáč, mami…

Komentáre
  1. Femma píše:

    nádherná melódia, nádherný post – tak, ako som u teba zvyknutá

  2. jej bývalý píše:

    Veru, žvot sa zmení v okamihu, keď to neočakávame. Veľmi.
    Pekné…. čo dodať a nepokaziť dojem?

  3. elka píše:

    nadhera…áno, čo povedať a nepokaziť dojem z tých slov…napadá mi len jedna jediná vec..nikdy nebudes dosť veľká…

  4. Coy píše:

    Femma
    Prave ta melodia ma inspirovala a pomohla mi sformulovat slova.

    Jej byvaly
    Dakujem. Ja som si vzdy myslela, ze na to budem pripravena. No na niektore veci sa pripravit jednoducho neda.

    Elka
    Presne toho som sa bala…

  5. elka píše:

    coy, možno to má presne takto byť…len my nevieme, či je to dobre alebo zle

  6. Coy píše:

    Elka
    Mas pravdu, presne takto to malo byt. Chapem to, no este s tym nie som zmierena. Moznoze nebudem nikdy.

  7. Eten Cross píše:

    …život je len jedva veľká fraška a žitie je len o prežívaní krátkodobých emócií… Každá emócia má svoj čiarový kód, a našťastie aj “EXP DATE”… Je jedno, akú práve prežívaš, každá pod váhou sekundovej ručičky zmení svoju podobu. Pretransformuje, vyprchá, zabudne… – možno trochu odveci: ale stoja nám emócie za to? Čo ak by bola možnosť sa ich vzdať? (Prosím neselektovať na pozitívne a negatívne emócie) Urobil by to niekto? Y/N + žiadne “ale”…

    Ja NIE…Pretože ani more sĺz nikdy nepreváži nad tým najmenším úsmevom. Modriny zmiznú pod letmým pohľadením po vlasoch… a zlomené srdce, zlomené srdce vie vyliečiť láska – možno niekedy pomaly, inokedy zas neuveriteľne rýchlo – ale vie…

  8. Coy píše:

    Eten
    Mam pocit, ze presuvas posty do commentov 🙂
    Toto ale nebola kratkodoba emocia, bolo to nieco, co posunulo moj zivot na inu kolaj. Je pravda, ze kazdou sekundou sa tie pocity menia, ale uz nic nezmeni ten fakt, ktory ich vyvolal.

  9. marmota píše:

    ach, veľmi pekné posty píšeš. až ma mrazí.
    Pridávam sa k elke s tým, že mikdy nebudeš dosť veľká.. lebo to nebudeme asi nikto. ja som na to nedávno došla a desí ma to. nedá sa všetko zvládnuť osamote..

  10. Coy píše:

    Marmota
    Dakujem 🙂
    Su veci, ktore si musi kazdy clovek prejst sam. A som toho nazoru, ze ak nieco co ma clovek prekonat sam, prekona s pomocou, bude sa mu tato situacia vracat, kym tuto “skusku” nespravi uplne bez pomoci.

  11. lota píše:

    Skontroluj si nohy. Kolená, členky, stehná…Myslím, že na nich raz celkom iste budeš vedieť stáť bez toho, že by s Tebou vietor zamával príliš do strán. Že si stratila pilier neznamená, že to sama nedokážeš…Ty áno…

  12. Coy píše:

    Lota
    Dakujem, presne taketo slova teraz potrebujem pocut. Ty vies vzdy co treba povedat 🙂

  13. L... píše:

    čo je to za hudba? mám rada taký štýl, nenapíšeš prosím ťa názov tej skladby?

  14. Coy píše:

    L…
    Rada by som, ale priznam sa ze neviem. Mam pocit ze je to Sacred garden, no nie som si ista.

Pridaj komentár